. : maskningar : .

Något jag lärt mig under detta första år som stämplare är att man lätt samlar på sig många maskningsmallar. Iallafall om man som jag tycker om att maska... Dessa har hamnat i en enda stor oreda på pysselbordet. *suck* På mässan förra helgen såg jag både Annas och Mayas tjusiga små förvaringar för desamma och föll direkt. Så nu har jag skapat mig en egen version. :0)

Stämplar från Gorjuss Girls och hÄnglar och papper från jenni bowlin. Den lilla boken är indelad i fyra kategorier; tjejer, killar, djur o natur och övrigt. Boken är skapad med hjälp av BIAn.

Efter tips från Maya har jag slutat använda post-it lappar och börjat använda vanligt papper tillsammans med Tombow lim istället. Fungerar aldeles utmärkt! För att limmet inte ska torka ur helt så förvaras dom bäst på laminerade sidor, men eftersom jag inte äger någon sådan tjusig maskin använde jag OH-papper istället. Blir i det närmaste lika bra.

Det är mycket mindre platskrävande och riktig inspirerande med denna förvaring istället för den tidigare mycket mer kaosartade förvaringen. ;0)

. : kram : .


Kommentarer
Postat av: Lisbet

Kommenterat på forumet

2009-07-08 @ 07:12:28
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Anna

Snyggt det blev, kul att man inspirarade :)

Kram Anna

2009-07-08 @ 08:47:15
URL: http://annaspyssel.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Inola

Fiffig förvaring! Ha det gott!

2009-07-09 @ 20:55:56
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0