. : hÄngla-kaos : .

För en tid sedan vann jag en hÄngla-kaos av hÄngla-DT Anita. En fantastisk liten orange skapelse! Jisses! :0) Nu var det så min tur att göra mina hÄngla-kaosar. Tyvärr blev kvalitén på bilderna inte så bra då jag nästan aldrig är hemma när det är ljust längre... ;0)

KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje

Vad innebär KAOS?
KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje) En levande logga som man sänder till någon man uppskattar. Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka egengjorda KAOS-awards vidare till dem de uppskattar.

Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Å på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:

  - Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
  - Skaparens eget namn
  - Storlek: 10x15cm.

Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna en länk till dem.


Första kortet. Ett av hÄnglar-motiven från Leksandsmässan i somras (tror jag).

Närbild på hÄngla-pojken!

Baksidan med min personliga stämpel.

Kort nummer två! Också stämpel ifrån Leksandsmässan. Här har jag även embossat och distressat det mönstrade pappret.

Närbild på den ursöta flickan!

Baksidan av kortet. Här syns effekten av distresserna och embossingen ännu mera.

Tredje och sista kortet.

Närbild på jäntan. Hur söt som helst! :0)

Baksidan.

Ja, vilka ska få dessa då?? :0)

Precis som Anita så finner jag det enormt svårt att välja ut bara tre stycken som inspirerat mig, det finns så otroligt många duktiga pysslare där ute som hela tiden inspirerar och taggar mig i mitt eget pysslande! Så jag valde att göra som Anita; jag lottar ut mina tre kaosar!! Tillsammans med en liten extra överraskning... ;0)
Nu vart ni nyfikna va?? En liten exrta present kommer att följa med dom kaosar som skickas iväg!
Så passa på att kommentera detta inlägg om du vill ha chansen att vinna! Du har tom den 22/11, vid midnatt, på dig.

Ses snart igen!!

. : kram : .


Kommentarer
Postat av: carina

...detta låter ju trevligt

carina

2009-11-07 @ 08:49:28
Postat av: Anonym

Underbara KAOS kort du skapat.

Doptavlan är heltuff.

Kram Anna

2009-11-09 @ 11:53:29
Postat av: Gunilla

helt underbara kort, vill helt gå och göra kort med en gång för jag fick sådan inspiration, måste testa embossa och distressa mer. Och att använda mina hänglar mer. Kanske även köpa fler.

/Gunilla

2009-11-13 @ 09:45:57
URL: http://honeysuckle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0