:: god fortsättning ::

Hoppas ni haft en toppen jul!!
Det har vi haft. Sambons äldre syster med familj har varit här hela julen och kusinerna har lekt o lekt o lekt från tidig morgon till sen kväll... Tänk va härligt det är med julen!

På själva julafton var vi här, hela sambons familh och hela min...
Eftersom jag huserar min pysselhörna i vardagsrummet så har den fått packas ner och åt sidan, för att kunna använda pysselborden som långbord under middagen. Dessutom så har de fått stå kvar under hela svägerskan vistelse. För det krävs ju några fler sittplatser än normalt. ;0)

Så som ni förstår så har det inte blivit så mycket pysslat!
Meeen - igår plockade vi fram lite småsaker och pysslade med Victor och äldsta kusinen. Så ett litet kort har jag iallafall fått ihop! :0))

-----------------------------------------------

Hope you all had a great Christmas!!
That we have had. My partner's older sister and her family have been here all over Christmas and the cousins have played and played and played from early morning to late evening ... Think, how nice it is with Christmas!

On Christmas Eve we were all here, all Anders family and my whole too...
Since I have my craft corner in the living room, it has been packed down and put aside, to use the craft tables as one long table during dinner. In addition, they have got to remain throughout my sister in laws stay. This requires a few more seats than usual. ;0)

So as you can see there has not been much crafting!
But - yesterday we picked up some small things and took care of Victor and the oldest cousin and crafted together. So one little card, I have atleast put together! :0))



I just love this Stamp from Whiff of Joy!


På annandagen hade vi dubbeldop för våran Moa samt yngre svägerskans lilla Wilma!
Wilma är bara 5 veckor yngre och det känns så härligt att ha två kusiner så nära varandra.

Som dop-present hittade jag ett par underbara tavlor på nätet!! Fick ju bara lov att "beställa" en själv samtidigt! :0)

---------------------------------------

On the 26´th of december we had a double baptism for our Moa and younger sister in laws little Wilma!
Wilma is only 5 weeks younger and it feels so great to have two cousins so close together.

As a baptismal gift, I found a couple of lovely pictures on the net! I just had to "order" one to my self at the same time! :0
)





Dessa kan du beställa här!
Underbara, eller hur?!



Jag tänker avsluta med en liten bild på julgranen så här i mellandagstider!

God fortsättning på Er!!


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Tack snälla Åsa för det fina julkortet - det du visade i inlägget om maskning och som jag blev så förtjust i. Det är superläckert och jag blev så glad.



Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!



Kram från Ingrid

2010-12-31 @ 15:10:08
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0