Vårat julalbum...

Hallå där! Idag visa jag något lite annorlunda, för att vara mig, i Stampavie bloggen..
Varje jul gör jag ett litet album där jag sätter in bilder och berättelser från julen. Jag sparar barnens önskelistor, vår egen inköpslista och alla de andra härliga minnena. I år gör jag det lite mixed media, med massor af olika texturer och material...

******

Hi there! Today Im going to show you something a little different for me in the Stampavie Blog.
For each Christmas I make a little album where I put photos and stories from the holiday. I save the kids wishlists, our grocery list and all those other lovely memories. This year Im making it a little mixed media, with lots af different textures and fabrics...



En av sidorna är ett akryl blad som jag målat med Gesso och sedan stämplat med olika textastämplar frånStampavies senaste kollektion. Ger en ganska läcker effekt!

******

One of the sides in the album are an acrylic cover. I painted it with Gesso and stamped some of Stampavies lovely sentiments from the latest release on it. It made a really cool effect!



Här kommer en lite närbild på själva albumet.

******

And here comes a little close up on the album it self...



Ha en underbar fredag!

******

Have  a lovely wekeend!


Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

Mysigt! Skulle man ju kunnat göra =)

2011-12-16 @ 13:41:42
URL: http://mossahus-scrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0