Namnskylt...

När jag var på Dalapysslingen i helgen var ett av uppdragen att vi skulle pyssla ihop en namnlapp till oss själva.

Så idag visar jag min i hÄnglar-bloggen:

******

When I was at a local stamping event this weekend, was one of the missions that we should craft a name tag to ourselves.

So today Im showing mine in the hÄnglar-blog:




Jag har använt en av damerna från Attitude-kitet och färglagt med Promarkers på Letraset Cartridge Papers (270 gr).

Själva skylten är utstansad med Spellbinders.
Sedan har jag fäst en säkerhetsnål på baksidan, så att jag kan sätta fast den på tröjan.

Allt går i milda blåa och bruna toner. En personlig favortit! :0)

******

I have used one of the ladies from the Attitude kit and colored her with Promarkers on Letraset Cartridge Paper (270 gr).

The actual nametag is punched with Spellbinders.
Since I have attached a safety pin on the back so that I can put it on the shirt.

Everything goes in soft blue and brown tones. A personal favourite!


******

Ha en toppen torsdag!
Inte långt kvar till första advent nu...



Kommentarer
Postat av: helen

ybergulligt

2011-11-17 @ 10:59:07
URL: http://scrappfabriken.blogspot.com
Postat av: MHL

Hallo, hallo!

Tack för trevligt sällskap i Laknäs i helgen.

Har svårt att förstå att jag inte hittat till din blogg tidigare. Men nu är jag här! :)

Hoppas du snart bloggar den underbart fina tagen från skiss utmaningen.

Kram Mari H L

2011-11-17 @ 18:48:50
URL: http://mhlcards.com
Postat av: Linda

underbart fin!

2011-11-18 @ 14:52:51
URL: http://www.muhren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0