Ännu en tag & glada nyheter...

Ja, jag erkänner! Den här veckan har jag helt snöat in på tagsen.
Bättring utlovas till nästa vecka. *skrattar*

Idag blir det en läcker liten sak i riktigt gammal stil.
Jag ser den hängande runt halsen på en gammal läcker glasflaska eller syltburk.

******

Yes, I admit! This week, I have completely snowed in on tags.
Repentance is promised for next week. * laughs *

Today it is a delicious little thing in the really old style.
I can see it hanging around the neck of an old leaking glass bottle or jar
.



Stämplarna jag använt är från Inkywings senaste stämpelark Bildark 1.
Massor av användabara stämplar i precis min stil!

Sedan har jag gått loss med Distresserna runt i kring.

******

The stamps I used are from Inkywings last stamprelease Bildark 1.
Lots of lovely stamps in just my style!

Then I´ve used a lot of Distress
around it.

---------------------------------------------------------------------

Sedan så vill jag bara passa på att tala om att jag fått chansen att vara med i Scrap-Perras nya DT-team!
Det ska bli fantastiskt roligt och jag vill rikta ett stort tack till Perra och Mia för förtroendet!! *hoppar o skuttar av glädje*


Hoppas Ni får en trevlig helg! Själv hoppas jag få massor av tid i pysselhörnan!





Kommentarer
Postat av: HANNA

Åh, vad fint du färglägger med promarkers! Har länge varit sugen på att köpa mig ett litet startkit (har ett kit från clas ohlson, men det innehöll mest öh skrikiga färger, hehe) på bara några få pennor till att börja med för att se om det är nåt för mig.



Så jag undrar lite vad dina favoritfärgkombos är? :)

Till att börja med kan det nog vara bra att ha några bra pennor till huden, men det tror jag att jag har hittat redan. Dock behöver jag även en kombo till brunt hår, kanske även julrött nu till julkorten (jag har ruby redan som jag gillar så jag ser helst att den är med i kombon isåfall), orange (inte skrikigt utan mer... brandgult, typ. till kläder), grön, rosa, turkos, osv. Har du några tips? :D



Undrar också var du köper ditt letrasetpapper :)

2011-10-28 @ 12:40:55
URL: http://hannastahl.blogg.se/
Postat av: carina

Härlig tag och ett STORT GRATTIS it DT-uppdraget

Kramis

2011-10-30 @ 09:44:33
URL: http://carinaskortochgott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0