Monokromatisk utmaning...

Idag är jag med i mitt första officiella inlägg hos StampARTic. Jag rockar igång direkt och hänger med på November månads utmaning. Det är Malin/Majamelon som håller i utmaningen och hon har valt att gå Monokromatiskt. So far so good!
Men - Malin utmanar hårt med att även motivet måste vara i samma färg. Inte ens hudfärgen får avvika!
OMG!! Snacka om utmaning! Och oj vad skoj vi har haft på vägen... :0)

******

Today I am doing my first official assignement at StampARTic. I rock started right away and participating in the the November monthly challenge. It's Malin/Majamelon that holds this months challenge and she chose to go monochromatic. So far so good!
But - Malin challenged us hard on that the motif also must be the same color. Not even the skin color may be different!
OMG! Talk about challenging! And oh what fun we've had along the way
... ;0)

******

Jag satsade säkert och gick på svart tema:

Well I played it safe and went on a black theme:



Jag har använt papper från Reprint och stansat med dies från Cheery Lynn.

I have used paper from Reprint and cut them with dies from Cheery Lynn.



Jag har även dekorerat insidan av kortet i samma stil.

I have also decorated the inside of the card in the same style.



Motivet är från Some Odd Girl och är färglagt med Promarkers på Letraset Cartridge Paper.

Det var alldeles för länge sedan jag lekte med mina kära SOG-stämplar. Jag har saknat dom så!!
Men nu fick jag äntligen chansen...

******

The image is from Some Odd Girl and is colorized with Promarkers of Letraset Cartridge Paper.

It was way too long since I played with my dear SOG-stamps. I missed them so!
But now I finally got the chance
...



Alla 'vita' detaljer är målade med Glimmer Glam Chandelier för att få en riktigt glittrande, vintrig känsla.

All 'white' parts are painted with Glimmer Glam Chandelier to get a really glittering, wintry feeling.



Så skynda in till StampARTic och kolla in resten av teamets underbara alster.
Jag lovar att du kan få se allt från smurfar till aliens... *skrattar högt*


Im entering the following challenge with this card:

Some Odd Girl - colouring in Black/White.



Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart kort! men känns som en svår utmaning..



man kanske skulle testa..;))

2011-11-01 @ 09:29:21
URL: http://muhren.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Å vilket fint kort! Kul med utmaning, och du lyckades kanonbra!

2011-11-01 @ 10:36:20
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Christina

Superfint kort Åsa! Du är ju bara så duktig!! Kul att du är med i SOGs svart/vita utmaning :-)



Vi ses på Scrapfabriken!



/Christina

2011-11-01 @ 13:10:51
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: MiaKL

Vilket härligt kort, den var ju urhäftig!!

2011-11-01 @ 23:24:26
URL: http://scrapbymiakl.blogspot.com/
Postat av: Melissa

Oh I love love love this Asa and am so happy you joined us at Some Odd Girl! You have always been an inspiration to me!! Love this card - those papers are just jaw dropping with those gorgeous flowers! Mae is truly beautiful! Thanks for joining us at Some Odd Girl!

hugs,

M

2011-11-02 @ 17:11:40
URL: http://www.melissamade2.blogspot.com
Postat av: Zarah

Men du... Herrejösses vad SNYGGT!

Du är fenomenal - och nu när jag kollar bloggar för första gången på en och en halv evighet så hamnar jag SÅKLART hos dig först. Du är verkligen suverän!

2011-11-11 @ 05:49:28
URL: http://zarischka.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0