Alla Hjärtans Dag...

Hoppas alla har en fantastisk Alla Hjärtans Dag.

Jag tänkte fira den här i bloggen med två tags med kärlekstema för Scrap-Perra.

*****

Hope you´re having a wonderfulful Valentines Day.

Im showing some tags I´ve made for Scrap-Perra today.




Jag har använt papper från Pions 'Minnenas Atelje' och 'Väntan på tomten',
tillsammans med färdiga Die cuts, också från Pion.



I toppen har jag dekorerat med Making Memories härliga Embossed Charms, Öljetter och Twine.



Längst ner har jag lite visdoms ord på vägen.

Alla papper är distressade med Walnut Stain, och förutom Pions papper (Rosenring & Änglahälsning) har jag använt färdiga Tags, band och cardstock.

Se nu till att mysa lite extra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0