Mer Sweden Scrap...

Medans jag är i Karlstad och jobbar så tänker jag passa på att visa lite fler bilder från Sweden Scrap Happening.
Förutom kursen för Invild Bolme så deltog jag även för Kanadensiska Carolyn Peeler från Melissa Francis:


Fantastiska Carolyn.



Kitet vi fick arbeta med innehöll bara det senaste från CHA.
Katarina hade t.o.m. betalat extra frakt för att hinna få det, direkt från tillverkarna!
Så inte ens Carolyn själv hade hunnit skapa med dessa.

Och här är minialbumet:




Efter det så deltog jag äben i min DT-kollega Helenas kurs.
Där fick vi leka loss med olika medium, skrylfärger, stämplar och annat kletigt när vi skulle dekorera en canvas i bästa Mixed Media stil. Sååå roligt!!



Här är det färdiga resultatet!

Här kommer lite detaljbilder:





Hoppas Ni har en toppen helg!

Nu är det dags att jobba vidare.


Kommentarer
Postat av: Mitt Pyssel Å Hem

Så inspirerande kursledare!!

Å vilka fina alster du gjort. Nu blev jag jättesugen på att göra en sådan tavla.

Hoppas det går bra Karlstad.

/Carina

2012-03-03 @ 17:14:00
URL: http://mittpysselahem.blogspot.com
Postat av: Christina

Oj! WoW - så mycket fint!!!

2012-03-05 @ 12:12:59
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0