Northstarstamps at StampARTic...

Hos StampARTic har vi blivit med fantastiska stämplar från Northstarstamps från Norge.

Först valde jag att skapa ett lite grabbigare kort. Min äldsta son börjar komma upp i den åldern där kompisarnas födelsedagsfirande gått över mer från kalas till party och de 'gulligare' motiven inte riktigt passar längre... ;0)

******

Today Im showing some cards I´ve made for StampARTic, where we been sponsored with some amazing stamps from Northstarstamps from Norway.



Här har jag använt ett tufft grunge-motiv
 där jag valtr att färglägga vissa delar för att föstärka det ytterligare.



Här har jag istället gått åt helt andra hållet och gjort ett sobert och enkelt brölloppskort.
Alla toner går i svagt ljusblått. Jag har även använt en hel del glitter, men det syns som vanligt väldigt dåligt på kort.

Gå gärna in och kika på resten av teamets alster! Det är väldigt varierande och underbara alster.

*********

Jag vill också passa på att flagga för att StampARTic teamet behöver uttöka med ytterligare två medlemmar!

Missa inte chansen att söka, det är ett helt fantastiskt team att ingå i!!


Ses imorgon igen!


Kommentarer
Postat av: christine

Wow. Denna stämpeln på brudparet gillade jag skarpt. Kortet är helt i min smak. väldigt fint. Kram...tyrasmatte.

2012-05-28 @ 21:58:47
URL: www.tyrasmatte.bloggplatsen.sehttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0