Jul i stugan...

Ho, ho, ho!

Julen närmar sig med stormsteg, vilket gör att vi kommer rikta in oss på mycket julinspiration i Scrap-Perras blogg under November.

Jag sparkar igång med en liten jultag, antingen att hänga i granen, på paketet eller i julblomman.

 

 

 

Jag har använt Spellbinders för att stansa ut de olika lagren.

Underst har jag Jute, sedan har jag använt fram- och baksidan på Maja Designs Julkulor från nya serien Julen är här.

Alla kanter är distressade med Tea Dye och Walnut stain.

 

 

 

Texten är en stämpel från Tim Holtz, som jag stämplat på en gammal boksida.

Dekorerat med lite murriga blommor från Petaloo och halvpärlor från Reprint.

Perfekta för julkorten eller jul layouten.

 

Hur långt har Ni kommit med julpysslet?

 


Kommentarer
Postat av: Lisbet

Men hallå där – surfade runt med kaffekoppen i min hand och fastnade på din sida. Vad härligt att läsa om dina tankar och funderingar. Jag gillar skapandet, att få ro i själen och vila i handens arbete. Jag är helt övertygad om att det är nog något som alla bör ta vara på mer. Ju mer jag tänker på det just nu, desto viktigare känns det. Ja nu fick jag idé till en ny artikel i ämnet.

Vill du ha lite mer pepp så har jag Gratis HälsoBlad med massor med inspiration och motivation för att leva roligare. Du får tips och pepp en gång i veckan i 8 veckor.
Kom bara ihåg att bekräfta det mail du får i din mail. Kolla spamkorgen om du inte ser det.
Till årsskiftet planerar jag att nå ut med en gratis-app också.
Ta vara på dig.

2012-11-06 @ 07:15:44
URL: http://halsozam.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0