Pocket Fold Card at StampARTic...

Hi there!!
Today Im showing a little step by step tut on how Im making a Pocket Fold Card in the StampARTic Blog.
 
Jump on over if you wan´t to see! LOL
 
Here is the result:
 
 
I´ve used papers from Maja Design and distressed them with Walnut Stain.
Flowers from Prima and WOC.
 
 
The image is from Make it Crafty and is colored with Copics.
The sentiment comes from Stampavie, and the stamps around the edges are Marianne Design.
 
A close up on the image.
 
She is colored with:
Skin: E11-21-00-000
Cheeks: R22-11
Eyes: B95-12
Hair: E29-25-21
Clothes: B99-97-95 / W3-2-0
Rose: R22-59 / G99-95
 
Have wonderful day! And see you soon!!
 

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Helt underbart fint färglagt!!! Du kan du ;)
Är stämpeln en digi eller en vanlig? Sååå söt!
Ditt kort är också så underbart fint, du är så duktig att skapa och det händer saker hela tiden, utvecklingen går snabbt framåt kan man säga ;)
Summering: KANON!!!!
Ha en fin kväller, Kramar

2012-11-23 @ 20:22:10
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: EvasCrap

Hej Åsa! Tack för din snälla kommentar inne hos mig och tack för tipset om pappret ! Helt underbara kort och färgläggningar du gör så kan det bli så här bra med ditt papper så måste jag också prova det, tänkte jag :)! Kan du möjligtvis tipsa om var man kan få tag på det? (När jag googlar på Copics papper så hittar jag bara 70 g/m2, känns lite tunt)
Kram/ Eva

2012-11-25 @ 23:57:57
URL: http://evasscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Kjersti

Utrolig nydelig kort Åsa, så lekkert fargelagt og et herlig design!
Klem fra Kjersti:)

2012-11-28 @ 22:36:16
URL: http://kjerstis-side.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0