Jul hos Scrap-Perra...

Ja, ni läser rätt!
Jag tänkte smygstarta julkänslan lite, med mitt första julkort för säsongen, hos Scrap-Perra idag...
  
 
Det blir ett dovt kort med en ny jul Magnolia tillsammans med papper från Pions nya julserie.
 
Alla kanter är distressde med Walnut Stain.
 
 
Motivet är färglagt med Distress Markers.
 
Runt cirkeln har jag duttat med Pearl Maker.
 
 
Förutom mönsterpapper har jag låtit doileysen ta en central roll på kortet.
Sedan har jag dekorerat med lite olika blommor och rosor.
 
Hoppas det gett en försmak på den lilla julkänslan som börjar infinna sig...
 
Pyssla lugnt!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh! Gud så söt! otroligt mysig stämpel! LO'n är dessutom också riktigt snygg!

2012-10-23 @ 19:57:24
URL: http://detkallaspyssel.blogg.se/
Postat av: Deb.x

Hi again - another total stunner, subtle & classy. I LOVE this Tilda, never noticed her before, its beautiful & you've doen a fabulous job with it!
Deb.x

2012-10-27 @ 17:38:06
URL: http://craftrocks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0