:: easel card - dt inkywings ::

Idag kombinerar jag Bo Bunnys - Blast Off, Cheery Lynn dies och La La Land stämplar till ett easel card i Inkywings bloggen.

Jag har använt den übersöta lilla pandan från La La Land!
Ni har väl inte missat alla nya godbitar som trillat in i shoppen??

----------------------------

Today I combine Bo Bunnys - Blast Off, Cheery Lynn dies and La La Land stamps to a easel card in Inkywings blog.

I have used the übercute little Panda from La La Land!
I hope you have not missed the new sweeties in the shop?



Jag har återigen använt mig av matchande papper och dekorationer från samma serie.
Denna gång är det Bo Bunnys Blast Off. En lekfull och mysig serie som passar både till kort och layouter.



Jag har använt mig av dom ovala CL diesen till kortet.
Både med och utan scallopes.

Jag vill återigen tipsa om att jag senare i veckan kommer visa lite hur man använder diesen.



Vill du veta hur man gör ett easel card, kan du gå in här.

Det är inte alls speciellt svårt!


Ses imorgon igen!

See you tomorrow again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0