Grattis kort

Trots enorm trötthet och hästtävling så har jag faktiskt lyckats knåpa ihop några födelsedagskort. Vi har ju ganska många födelsedagar på gång under september månad, så det gäller att börja redan nu :-)
Har även några nya brädor på gång..

Stämpel från Pysselmyran, färglagd med Promarkers. Siffror från Panduro.

Baksidan.

I mitten - en liten personlig hälsning!

Nästa Grattis-kort är stämplad med Pysselmyrans stämpel, färglagd med Promarkers
och dekorerad med knappar. Text från QK Sophisticate.

Baksidan.

Sista Grattis-kortet för dagen är gjord med Magnolia stämpel satt på 3D-kuddar. Blommor och brads från
Pysselmyran.

Baksidan.

Jag hoppas kunna få klart de brädor jag påbörjat nu under veckan så att jag kan fota dem.
Ni får hålla utkik! Tack för idag!

. : kram : .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0