Regn, OS och hästar

Sitter med gott samvete framför OS-tvn (ja, tvn är på iaf..) när regnet öser ner utanför. Känns som om hösten kom alldeles för fort. Men det är iaf bra pysselväder. Sitter med äldsta sonen och hans kompis och pysslar (gäller att passa på när minstingen sover).
Blir nog kanske inga färdiga kort, men en hel del färgläggning. Försöker öva på lite andra tekniker än promarkers. Jag är visserligen välldigt förtjust i pennorna men ibland känner jag att vissa motiv skulle passa bättre med lite "tunnare" färgläggning. Men det är svårt innnan man hittar den rätta känslan (blir så imponerad av alla "proffs" som jag sneglar på...) Har ju inte hållt på med den underbara hobby så länge ännu - men det är bara att öva, öva, öva :-)
Victor o Agnes pysslar
Agnes och Victor pysslar.
Gjorde "come back" på hoppbanan igår! Känns som det var evigheter sedan, efter en låång betesvila... Men det känns ju på tiden med tanke på att vi lovat vara med i hopplaget i div II i helgen *hjärnsläpp* Just nu - efter nästan två års tävlingsuppehåll (efter barnafödande) - så känns de där 1.50 hindren som vi faktiskt tagit oss över vid ett par tillfällen så avlägsna som ett helt decenium... Så att komma in på Uffe-träningen igår kändes ungefär som att rida in på OS-banan!! Jisses. Men så bra hon gick!! Det var sååå roligt. Precis som förr i tiden (förutom den lilla klumpen som fanns i mattes mage ;-)

Jag och Pastell på träningen!
Nej nu måste jag passa på att pyssla lite också!
/ Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0