Julstämning på bloggen!

Ja, här har det vräkt ner snö senaste dygnet och det ser ut som vi är på nordpolen! Vinterlandskapet tillsammans med alla adventsljusstakar och julpynt gör att julstämningen verkligen infinnit sig *ler stooort* Så då är det ju självklart att det ska synas här på bloggen också. Eller hur?! Fixar och trixar fortfarande lite men snart är det klart.
Min helg i Sthlm och i Globen var toppen!!! Vi hade supertrevligt o avslappnat, allt flöt på förvånansvärt bra o det var ingen stress alls. Blir fortfarande förvånad att man kan springa på så många man känner, trots att det nåt så ofantligt med människor på ett o samma ställe. Förutom alla leksingar jag sprang på så lyckades jag även hitta på DT-Chruss med dotter!! Jätteskojsigt!
Tänkte passa på att visa det näst sista bidraget i Stämpelstaffetten:

Vi blev indelade i olika tekniker o mitt skulle vara välpyntat.

Just nu pysslas det på för fullt inför julen o alla projekt som ska göras. Hoppas jag får tid att lägga in de här snart bara...

Pyssla lugnt!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0