Presentlådor!

Tänk vad tiden går fort - julen närmar sig med stormsteg, och med julen alla de små gåvor som man bör ha med sig när man ska bort på besök! Som mitt första DT-uppdrag åt Inkywings har jag valt att visa mina små praktiska presentlådor. Dessa är toppen att ha med sig och kan fyllas med allt möjligt gottis!! Till detta tillfälle hade jag valt att fylla den ena med lite hemmagjorda pepparkakor och den andra med ett gäng mumsiga kolor.

Lådorna är gjorda av papper från Basic Grey och Making Memories, sedan dekorerade med band och pärlfloss. Stämplarna är från Elisas samt Sockergrynets senaste julstämplar. Allt material finns givetvis i shopen!


Jag ser fram emot att få jobba ihop med Lisa och hennes härliga DT-gäng!! Hoppas att jag ska kunna inspirera några av er därhemma i stugorna!

Pyssla lugnt!

. : kram : .


Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Stort grattis till vinsten i stämpelstafetten!

2008-12-11 @ 23:08:26
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0