Länge sen sist!

Oj, det har gått sex dagar sedan senaste inlägget! Det var nog nytt bottenrekord. Det har varit lite mkt senaste veckan. Inget negativt utan bara skoj och positivt! Jag har börjat återhämta mig bra efter en tids förkylning, men nu är det resten av familjens tur! Tur vi går omlott så vi iaf kan ta hand om varandra *ler*
I fredags fick jag göra en två dagars akut utryckning med hästen till Strömsholm! (ingen skadad häst dock - lugn bara lugn) Leksandsbröd skulle ha clinic med Team Idea Novum på lördagen och Annika ringde på torsdagen (!) i panik om att de var en häst kort, då Magnus måste ha en häst att rida på! En häst som det dessutom fanns en lång kravlista på vad den ska kunna... Annika hade letat runt i vild förtvivlan utan framgång och ville nu ha med Pastell.... Ja, vad gör man inte - en betald resa till ridsportmeckat Strömsholm, natt på hotell, tre rätters middag, OS-ryttare som rider hästen - hmmmmm, måste nog fundera lite... JAG KOMMER!!! Lite bökigt blev det ju, med så god framförhållning, men efter lite pysslande så fixade sig barnvakt, fodringar mm. Så jag har haft en skön och härlig fre o lör, hästen skötte sig toppen och fick massor av beröm!

Pastell och Magnus. Framför häcken syns confr. Suzanne Sjögren från TV4-sporten...
På söndagen tittade jag förbi Lisa och hämtade de nya julstämplarna som Sockergrynet har designat! De är superläckra!! Här ska skapas! Ni får hålla utkik i Inkywings blogg, de kommer att dyka upp där den närmaste tiden...
Nu har vi kommit in en bit i Stämpelstafetten, så jag tänkte visa de bidrag som är avklarade:

Första utmaningen skulle gå i färgen grönt.

I andra utmaningen skulle jag använda dekorationen brads. Detta kort tog sig faktiskt till final, det hade jag inte förväntat mig! *glad*

Nästa utmaning skulle göras utefter en skiss. Detta kort var jag riktigt nöjd med - men det gick tyvärr inte vidare... Men det gör assint inget - för vårat lag vann den utmaningen ändå!! Tjohoo!

Nu väntar jag förväntansfullt på lördagen!! Då är det Dalapysslingen i Laknäs bystuga! Ska bli såååå skoj! Anders är dessutom bortrest i stort sett hela veckan, så det känns lite extra skönt att få den pausen - att få sätta sig ner och pyssla, som en galning! ha,ha,ha

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0