Minnesvärd LO...

Har gjort en LO till min sambo med en fantastisk bild på hans, alldeles för tidigt, avlidne far... Lite känslosamt men jätte uppskattat! Känns så tråkigt att så många fina kort stoppas i ett "vanligt" album och försvinner; därför är scrapping så bra!! Bilderna får äntligen en central och uppmärksammad plats *ler*

Tänkte även slänga in lite bilder på några av välkomstskyltarna jag gjort senaste tiden:


Ska passa på att göra lite reklam för Inkywings stora december satsning: dels kommer det att hända något roligt varje dag i bloggen + en riktig finalutlottning varje söndag/advent och dels så kommer det vara en rolig kittävling under jul- och nyårsledigheten; vad ni än gör - missa inte det! *ler stort*

Så nog med reklam för idag - nu sitter jag spänt och väntar på resultaten i den senaste omröstningen i Stämpelstaffetten; vårat lag har vinstchans... *spännande* Hoppas även att nästa utmaning kommer snart.

Ikväll blir det nog mest tv tittande tror jag, det är ju House he,he det går inte att missa!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0