Mycket nytt sen sist!

Ja så har man klarat av sin första Dalapyssling! Det var fantastiskt roligt!! En stor eloge till Lisa o Anna-Lena som fixat o ordnat så bra... Trots trevligt sällskap o mycket prat o fnitter så blev det lite pyssel avklarat trots allt *ler*
Jag gjorde två LOs, en till vardera pojke:



Sedan så gjorde jag två julkort, där det första är till tävlingen som hölls under dagen. Vi fick köpa ett tävlingskit och skapa valfritt utav det o sedan lottades det ut tre priser bland bidragen. Jag fick första pris!! Tjohooo!! *glad*



Jag gjorde även en julgransprydnad till Stämpelstaffetten, men det får jag inte visa ännu...
Däremot så kan jag passa på att visa lite olika bidrag som redan är avklarade:

Här skulle vi göra ett vanligt julkort, dominerat i färgerna rött o grönt.

Här skulle vi skapa kort utifrån varsin form. Undrar vilken jag fick... hmmmm..

Nu är det bara en utmaning kvar, sen är tävlingen slut. Lite tråkigt men å andra sidan så har jag massor av andra roliga uppdrag som pågår i december! Bla att börja som DT åt Inkywings. Å vad kan vara skojsigare är det??! Inte mycket!! *ler stort*

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Kada

Grattis till DT-jobbet, ska bli spännade att följa vad du gör där, har varit sååå kul att kampera ihop i Stafetten! (Heja PROmakers!!!!) kram

2008-12-01 @ 16:14:46
URL: http://webkrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0