Helt slut...

Jaha, då har man precis avklarat ett 6-års kalas med 16(!) ungar + syskon och föräldrar. Vilken tur att vi tog vårat förnuft till fånga och hyrde bystugan! Jisses vilket tempo. Jätteskoj, intensivt men roligt! Den nyblivne 6 åringen är fortfarande överlycklig!
Här kommer en bild på hela gänget:

Hela maskerad-paraden.


Assar in action i femkampen!

Förståeligt har det inte blivit något mer pyssel i helgen. Hade hoppats på att få in några mer bidrag till Lisas maraton i sista minuten, men jag orkar helt enkelt inte. Jag får hoppas att jag har turen att lotten faller på mig och att jag vinner något fint pris ändå *ler stort* Tänkte iaf visa de sista bidragen jag gjorde:

En LO i hösttema.

En LO endast dekorerad med chipboard.

Tänkte avsluta med att visa vad man kan ha sillen till, förutom att scrappa då förstårs - att göra tårtmallar *ler*


Nej nu är det dags att krypa ner i soffan och se på lite söndagsfilm *gäsp*

. : kram : .


Kommentarer
Postat av: stämpelboden

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

2008-10-14 @ 11:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0