Hemma från mässan...

Jaha, så var man hemma igen då! Precis som förra gången så var det helt otroligt roligt!! Men nu är jag alltså hemkommen - trött och nöjd och med tom plånbok och fulla påsar *ööh, förvånad?* Den här gången så vart det faktiskt mestadels shopping hos Lisa men några småsaker blev det utöver det såklart... och så ett gäng hÄnglar förstårs *eehh*
Så det har faktiskt blivit en hel del pyssel här hemma, nu när jag kommit hem inspirerad och med många nya spännande saker att pyssla med.

Jag hade beställt en pärm av Lisa för mina 8*8 LO´s och den har jag givetvis dekorerat. Papper och blomblad införskaffades på mässan, likaså den övre hÄngeln! Så nu kan jag äntligen förvara alla LO´s på mina pojkar någonstans *ler*

Sedan så har jag gjort en "ge-bort" gåva till den kommande julsnapsen. Sambon håller som bäst på att fundera ut hur snapsen bäst ska förberedas...*läs: konsumeras*

Sedan så tänkte jag även visa ett lite äldre hÄnglar kort som jag "glömt" att fota. Förstår inte varför det ska vara så jobbigt att fota och redigera, men, men, nu kommer det iaf *är det bara jag som känner så?*

hÄnglarna är målade med PM och MCP och sedan satta på 3D-kuddar.

Baksidan på kortet går i samma stil.

Annars så fortsätter jag mestadels att sakta bygga på julkortshögen, kommer säkert upp några här snart, och så har jag lite godispåsar till den kommande halloween som ligger och väntar.

Tills dess...

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Ann-Louice

Vilka fina saker du gjort!



Julsnapsförvaringen är jättefin.



Jag håller helt klart med dig. Det där med att fota/scanna och redigera bilder är tråkigt. Då är man ju klar med ett projekt och vill fortsätta på nästa. :o)Men tyvärr blir det ännu tråkigare om man väntar för länge för då blir det så mycket på en gång.



Det var roligt att träffa dig i Karlstad.



Vi kommer nog att ses fler gånger ;o)



Stor Kram



Ann-Louice

2008-10-30 @ 20:18:51
URL: http://ann-louice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0