Mycket nya intryck

Oj, oj, oj, vilken helg det blev! Har varit på min första scrapbook och stämpelmässa som arbetande. Det har varit en rolig och givande helg. Jätteskoj att få se hur det går till på andra sidan bordet och att få chansen att få träffa så många härliga människor. Den långa resan dit och hem kändes inte speciellt lång med så bra sällskap..! *ler* Tack Lisa och Susanne!
Vill också rikta ett stort tack till Sara, för bra boende och rena hotellservicen, och till Ingrid, för trevligt sällskap i montern! Det har dock tagit mig närmare två dagar att hitta tillbaka ut från trötthetsdimman.. *gäspar* Det blev ju ganska sent efter den långa hemresan. Men det var det värt!
Nu håller jag på för fullt att försöka hinna in med så många bidrag som möjligt till Lisa/Inkywings maraton-vecka. Jag ligger ju lite efter eftersom jag missade helgen, och i helgen är det dags för 6-års kalas, så det gäller att ligga i nu i veckan!! Har skapat ett par alster, har dock bara hunnit fota en. Här kommer den...

Uppgiften var att skapa en LO i en enda färg! Den fick innehålla olika nyanser av färgen samt svart och vitt, men inget annat. Min fick vara beige, för att passa färgerna i kortet. Kändes som en ganska bra öppning på maran. Har även gjort en likadan uppgift på kort samt en LO med stämplat motiv, men de får komma in här imorgon...

Nu börjar det grusa lite i ögonen och vi har en lång dag framför oss imorgon så det blir nog godnatt ganska snart.

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Hej Åsa! Nu hittade jag din blogg och har bokmärkt den ordentligt. Det var jättekul att träffas i helgen och förhoppningsvis ses vi snart vid annat tillfälle. Ha det gott!

2008-10-07 @ 22:59:02
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0