Ny utmaning

Igår fick jag min största kortutmaning hitills - ett kort att lägga på kistan under en begravning - hmmm.... Jag fick minsann lite att fundera på. Hur gör man då? Det var inte lätt men när jag väl kom i gång så flöt det på och jag är riktigt nöjd med resultatet. Enkelt, snyggt och mycket embossing. Tyvärr så hann jag inte fota det innan jag gav iväg det.
Däremot så hann jag fota dopkortet som jag fick beställning på samtidigt!

Min absoluta favorithÄngel fick stå mall för detta kort. Temat är helt klart stjärnor - Konstigt va! Kan det möjligtvis vara favoriten?? hmmm *ler*

Baksidan på kortet.

Kortets insida innehåller en personlig hälsning.

Har en hel del kul pyssel utmaningar och uppdrag på lut som jag ser fram emot med stor glädje! Just nu sitter jag och väntar på att Stämpelstafetten ska dra igång på Stämpelsnack!! Ska bli jättespännande!

Pyssla lugnt!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Kada

Hej där, första kiken här inne för min del! Nyfiken på min lagkompis i Stämpelstafetten såklart!!! Massor av härliga kort har jag sett. Och jag beundrar dej som gjorde ett kort att lägga på kistan... SYND du inte fick till nån bild, men men... Stor kram, snart ska vi kämpa ihop :-)

2008-11-01 @ 11:45:32
URL: http://webkrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0