Inspirerad!

I helgen var det mkt skoj som hände. På lördagen var jag och tävlade igen. Den här gången svårare och mer konkurrans... Alltså inte lika bra resultat men ändå fantastiskt nöjd. 66% i LB:3 - trots flera omslag i galoppen - är jag faktiskt riktigt nöjd med. Missade placering precis. I LA:4 fick vi pga försening rida fram alldeles för länge - vilket resulterade i bensinstopp. Hon var jättetrött stackarn, det blev bara 58% och en placering strax över mitten. Men det är ju inte hennes fel så jag är nöjd ändå! *ler*
I söndags så besökte jag Lisa - Inkywings invigning av den nyarenoverade lager/butiken, i en by inte långt ifrån mig! Det var jättefint och välldigt inspirerande. Dessutom skoj och praktiskt att ha en så fin och välfylld butik så nära. Blir liksom så mkt lättare när pysselhörnan ska fyllas på... Det kan ju visserligen också bli så att den fylls på lite oftare än vad som eg behövs men det är sånt man får räkna med *flinar*
Så nu blev jag så inspirerad att jag satte mig ner och gjorde klart den LO som liksom legat och "väntat" på att bli klar ett tag... Passade dessutom på att använda lite av de nyinköpta pysselsakerna hos Lisa såklart!

Puncinellan och biljetten "Du har mitt hjärta" är från Inkywings.
Papper från Heidi Grace, journalingen är egen och bokstäverna utskrivna från Silh.

. : kram : .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0