LO 8x8

Har nästan fått en religös upplevelse.. *ler* Kanske lite att ta i men iallafall en inspirationskick!
Jag skulle nog inte kalla mig själv för en scrappare utan mer av en kortmakare, det går visserligen i vågor men jag har lite svårt för att göra bra LO´s. Mycket för att jag tycker det är svårt att fylla upp en hel 12x12 sida. Har dessutom inte några serier med foton som liksom passar ihop...
Men nu har jag blivit tipsad om formatet 8x8, vilket tydligen också är ett ganska vanligt scrap-format. Ååååh vad roligt det blev att scrappa! *ler STOORT* Så just nu gör jag inga kort alls (nyhetens behag..he,he), vilket i och för sig skapar lite julkortskris...*hrmm* Men det får jag ta, det är så roligt att scrappa.
Här kommer två färdiga 8x8:

Messmörskungen Hugo...

Anders och Hugo vid havet...

Vill också passa på att uppmärksamma att lille Hugo rest sig och stått själv för första gången idag. Det måste dokumenteras.

"Hur stolt är jag då!!"

Ha det så bra!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0