Pysselkväll, priser, tävling

Igår var jag på pysselkväll hos Lisa/Inkywings. Det var jättemysigt! Passade på att pröva nya julstämplarna jag fick från Stämpelboden i pris från tävlingen. Jättefina!!
Annars har dagens pyssel varit att skapa m.å.n.g.a. fler inbjudningskort till sonens kalas. *ler* Starten i skolan innebar många fler kompisar - så många att vi insett att huset är för litet...
Sedan sitter jag och knåpar på ett kort till ännu en tävling. Har fullständigt idétorka - det som gick så lätt förra gången! Ja, ja, jag har iaf en skiss att gå efter så nånting ska jag väl få ihop innan deadline. *flinar*

Blir säkert mer pyssel morgon!

Tills dess...

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0