. : jubileum : .

Kände att jag bara måste slänga in en bild från förmiddagens äventyr idag. Våran lokala knäckebrödsfabrik (Leksandsbröd) har haft 80-års jubileum idag och en av deras jättesatsningar är något som heter Team Idea Novum. Ett projekt som jag följt från sidan sedan det startade, hästtjej som jag är. Är man dessutom mycket nära vän med en av ägarna till fabriken och även samma person som är ansvarig för samma projekt, som då givetvis också är hästtjej, ja då blir man inblandad vare sig man vill eller inte ;0)
Projektet går ut på att sponsra tre av Sveriges bästa ryttare i sin gren just nu; AnnSofie Oskarsson, Kristian von Krusentierna och Magnus Gällerdal. Idag skulle de vara med på det stora jubileumet och då behövdes givetvis hästar. Och eftersom Magnus lånat Pastell förut så blev det liksom så igen då... Men det var jätteskojsigt, och som vanligt (!) skötte hon sig exemplariskt!!

Magnus och Pastell är närmast kameran.
Det är f-rbannat synd att jag "måste" sälja henne! *suck* Men har man inte tid så har man inte... Och det är bättre att någon annan kan få ha roligt tillsammans med henne än att hon ska stå här och inte få visa vad hon går för. Fina, underbara lilla hästen :0)

Ja, det var allt för nu! Nu ska jag packa in sakerna i bilen och åka på pysselmässa i helgen. Du kommer väl!!?

Trevlig helg!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0