. : 1 års kalas på lagret : .

Idag har Inkywings firat att deras lager/butik hunnit bli 1 år! Helt otroligt att det redan gått ett år... Samtidigt så har det året varit fullproppat med händelser o upplevelser för min egen del. Det är nu alltså exakt ett år sen jag hittade till Lisa och hennes Inkywings! Tack för ett toppen år Lisa! :0)
Givetvis har jag varit med och firat idag, med trevligt umgänge, fina erbjudanden, lite shopping och den berömda chokladfontänen... Hade givetvis med mig ett enkelt grattiskort och lite gottis! ;0)

Det härligt mönstrade pappret är ifrån Inkywings nya Bo Bunny-serie. Lite thickers, cardstock och symaskinssöm.

Jag fick med mig ett fantastiskt fint DT-paket hem, så imorgon ska jag äntligen få sätta mig vid pysselbordet och få pyssla på allvar igen! Ska bli så skoj! :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Lisa - InkyWings

Tack för idag! Det var genomtrevligt. ;-DD

Tusen tack för fint kort med snaskigt tillbehör (oöppnad ännu - kors va? - ska nog ändra på det).



Ett år ja... och mååååånga fler framför oss får vi hoppas! ;-)

2009-08-30 @ 21:03:42
URL: http://lisainkywings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0