. : äntligen pyssel : .

Ja det har inte blivit så mycket pyssel senaste två veckorna. Dels har vi varit på en liten semstertripp och dels har jag jobbat som en tok. Ingen semester här inte! Och där emellan har vi försökt renovera utsidan på huset... phuu. Men nu har det planat ut igen och gissa om jag är pysselsugen!! :0) Så det var med glädje jag kurade in mig i min pysselhörna igår kväll.

Ett litet killkort med stämplar från hÄnglar, lite punchinella, knappar och grungeboard (färglagt med akrylfärg).

Jag har maskat ihop två stämplar och färglagt med promarkers.

Har massor med pysselideer och projekt som ska göras, båda stora som små, så nu räknar jag med mycket pysseltid de närmsta dagarna. Äntligen! :0))

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skönt att få komma in i pysselrummet igen, jättefint kort med härliga färger.

2009-08-01 @ 10:50:53
URL: http://kajsaad.blogspot.com/
Postat av: Sunblizz

Åh vilken härligt kort!



Ja, visst är det gott att få komma intill pysslet igen och känna skapandets magi ;)



Må Väl! // Sara

2009-08-01 @ 14:40:38
URL: http://sunblizz.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0