. : student : .

Igår tog min svägerska sin efterlängtade student, som 26 åring. Bättre sent än aldrig ;0) Hon hoppade av skolan tidigt och har jobbat sedan dess, och visserligen utbildat sig vidare men själva gymnasiekompetensen har inte funnits på papper. Men sedan ett år tillbaka har hon kämpat sig igenom skolan och läst upp och ikapp alla kurser och är äntligen färdig student!! En eloge för Tina! :0) Och givetvis ska studenter firas, om än 26 år gamla!

Den självklara studentskylten! Valde att göra den lite enkel och mer "vuxen" än i vanliga fall, vilket var uppskattat ;0)

Som mönsterpapper bakom bilderna har jag bakat in en bild med mönster från Leksandsdräkten. Det var nämligen det hon skulle få i studentpresent. Svärmor ville att jag på något sätt skulle få med dräkten på skylten så att Tina skulle kunna gissa vad presenten är. En liten utmaning, men jag tyckte jag löste det lite fyndigt, vill ju inte att det skulle vara för uppenbart...

På själva skylten hade jag hängt fast ett litet grattiskort. Stämpel är från hÄnglar, färglagd med Promarkers.

Hälsningen på baksidan. Stämpeln är från Magnolia.

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0