. : födelsedagskort # 5 : .

Ja, pust, jag sa att det är många födelsedagar i februari ;0) Så jag fortsätter på det temat! Gjorde ett till väskkort, av bara farten, det var ju så roligt!

Pappret är baksidan på Blossom Mi Amore Floral och thickers är Giggles. Sedan har jag dekorerat med spets, organzaband, pappersrosor, öljetter och blomma.

Organza bandet med prickar och pappersrosorna hittar ni hos Lisa!

Insidan är dekorerad med Angie B´s paketstämpel, färglagd med Promarkers, och halvpärlor.

Min personliga stämpel på baksidan!

Det har kommit frågor om vilka mått jag använt på väskkorten och jag delar gärna med mig! Jag har själv blivit tipsad om de mått jag använder... ;0)

Storleken på pappret ser du ovan, sedan har jag bigat/vikt vid linjerna enligt de avstånd jag angivit. Lycka till!!

Nu ser jag faktiskt fram emot Scrappiz CC som börjar idag! Ska bli kul att bli lite utmanad känner jag, tänkte försöka hoppa på några av tävlingarna... sedan får vi se om jag skickar in dom eller bara behåller de för mig själv. Det visar sig.
Iaf skoj med lite ideer.. :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: marit

Superfin väska igen!



Ska testa och göra en jag med =)

Tack för mallen!

2009-02-18 @ 22:14:10
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0