. : födelsedagskort : .

Ja nu är födelsedagsfirandet i full gång! Igår var det febril aktivitet på lagret o jag har personligen gottat mig rejält i den mumsiga chokladfontänen! :0) Ni har väl inte missat alla fina erbjudanden som Lisa erbjuder i e-butiken under veckan?!
Födelsedagen till ära så fick jag ju givetvis se till att ha ett fint litet grattis-kort med mig.

Motivet är Marie Juhlins designade Ängladocka, färglagd med distresser. Jag har använt mig av fyra olika pappersbitar som bakgrund. Pappren är från Prima Marketing och MME.

Jag har medvetet valt att inte dekorera kortet med något annat än stämplar. Tycker oftast att stämplarna framhävs bättre då. Här har jag använt mig av mina favorit cirkel-stämplar, Prickstämplar, som "dekoration".

Jag har även använt mig av cirklarna på baksidan. Blir en sån mysig effekt av att använda sig av flera olika former tillsammans. :0)

Ni har väl inte missat DT-gängets födelsedags-utmaningar på Inkywings Tävlingsforum? Skynda Er dit, det finns fina priser i potten!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vilket gulligt kort=)

2009-01-26 @ 08:38:28
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Inola

Vad glad jag är att jag hittade din blogg, har ju sett dina fina alster på InkyWings hemsida. Det här kortet tycker jag jättemycket om, så milt och fint i färgerna och skönt att för omväxlings skull se ett kort som bara är dekorerat med stämplar.

2009-01-26 @ 19:41:38
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Inola

Vad glad jag är att jag hittade din blogg, har ju sett dina fina alster på InkyWings hemsida. Det här kortet tycker jag jättemycket om, så milt och fint i färgerna och skönt att för omväxlings skull se ett kort som bara är dekorerat med stämplar.

2009-01-26 @ 19:44:53
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: ElinÅ

Oh så gulligt kort!

2009-02-02 @ 21:58:46
URL: http://elinsscrapblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0