. : kottar : .

Ja, nu börjar alla hjärtans dag helgen närma sig så det passar ju bra att fylla på lagret med lite mer kärleksfulla hälsningar. Några alla hjärtans-kort ska jag iaf försöka få iväg i år! Men tiden är knapp o pyssel-projekten många så korten får bli av det lite enklare slaget. Här kommer ett på favorit kottarna!

Stämplar från Penny Black o Inkywings! Motivet färglagt med distresser.

Formex då - jo det var verkligen en upplevelse!! Oj vad slut jag var i både huvud o fötter! Men jättetrevligt o spännande. Sedan tycker jag nog inte att det var ngt som utmärkte sig eller att det är ngn speciell "trend" på gång. Vi får väl se hur det ser ut efter CHA-mässan i USA.
På söndag måste ni ta vägen förbi Inkywings lagret om ni har möjlighet! Lisa har massor av spännande erbjudanden! Dessutom firas 8-års jubileumet både med tävlingar o erbjudanden hela nästa vecka...

Pyssla lugnt!

. : kram åsa : .



Kommentarer
Postat av: Christel

Hej! Vad kul att du hittade till min blogg! Har kikat runt lite i din och wow vilka fina saker det var här! kommer definitivt tillbaka!

2009-01-21 @ 15:30:43
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Millasew

Åh vilka fina kort, både i detta inlägg och i tidigare!!! Och vad kul att du hittade min blogg häromdagen! En liten icke-pysselundran: finns det mer om din häst??

2009-01-22 @ 21:45:30
URL: http://millasew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0