. : Vinnare : .

Jag har skapat ett grattis-kort med mina nya favorit stämpel, som jag vann ifrån Motivet i stämpelstafetten. Den är helt enkelt underbar!

Ängeln är målad med distresser på 200 g akvarellpapper.

Här kommer en närbild på den lilla pojken...

När det gäller att dekorera insidor av korten så brukar det vara lite olika hur jag gör. Summa summarum så är det nog ungefär 50/50. Jag dekorerar alltid fram o baksida, men insidan beror både på humör o vad den ska användas till. Ibland är det både bättre o snyggare med lite enklare. Och ibland passar det sig liksom bra med lite mera pynt o dekorationer... som den här gången. :0)

Och så till sist det som alla lottägare väntat på - tror jag iaf - vem blir vinnare av bloggodiset?? ;0)

Jag har tagit hjälp av random.org och lotten föll på inlägg nummer.....

.........

.........

.........



Postat av: Carina

Hallå Åsa!
Jag har ingen scrapblogg men lägger en länk på ABs blogg.
Tycker du gör så himla fina saker!

2009-01-09 @ 21:55:00
URL:
http://blogg.aftonbladet.se/3833Maila

Maila mig på asa.danielsson[snabel-a]hotmail.com så kommer priset snart!

Misströsta inte ni som inte vann! Jag kommer att ha 1 utlottning i månaden här på bloggen, ibland lite mindre o ibland lite större. Så fortsätt att hålla utkik, det kommer flera chanser!

Pyssla lugnt!

. : kram åsa: .

Kommentarer
Postat av: Carina

Ååååå, jag vann!!!!

Härligt, va roligt, mail kommer på en gång!

2009-01-15 @ 22:06:58
Postat av: Maya

Åhhhh noe så nyyydelig,Åsa!!!

Dette er jo bare lekkert!

Så masse flotte detaljer og oppsettet er nyydelig!

Klemmer fra Maya :)

2009-01-22 @ 07:36:08
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0