. : hÄngel grattis : .

Man måste ju se det positivt, med tanke på hur mycket regn det fullkomligen öst ner närmsta dygnet, så blir det en del pysseltid i alla fall :0) Jag håller som bäst på att organiserar min stämpelförvaring, vilket är ett tidskrävande och ganska tråkigt arbete ;0) så då klämmer jag in en liten "paus" ibland och pysslar ett kort istället.

Ett hÄngel grattis med textstämpel från Easer. Papper från Melissa Frances och Forma Hantverk. Resterande stämplar från Tingtura.

Närbild på blommorna. Utstansade med Retrostansarna. Löv är QK.

Den ursöta hÄngelflickan är färglagd med Promarkers.

Så nu ska jag ladda om batterierna och sätta fart med stämpelförvaringen igen ;0)

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0