. : tags : .

Jag fortsätter leka med distresser, men istället för att göra eget bakgrundspapper så färgar jag in tags som jag sedan stämplar på och dekorerar! Fantastiskt enkelt och roligt att göra. Har man bara fått fram grejorna så kan det bli hur många som helst... ;0)

På den första tagen har jag använt distresser i bruna, gröna och röda nyanser. Jag har stämplat med dom nya stämplarna Ängsröe och Kvickrot och textstämpeln Den som behärskar. I bakgrunden har jag använt stämpeln Gammalt brev och olika Swirl-stämplar. Sedan har jag dekorerat med Rubons, halvpärlor och blommor från Retrostansarna Small och Medium.

På nästa tag har jag använt distresser i gröna och bruna toner och sedan sparsamt dekorerat med Grungeboard och brads. Grungeboarden är målad med akrylfärg och Cracklepaint. Jag har stämplat texten med magnetstämplar. Övriga stämplar är Gammalt brev och Swirlarna.

På sista tagen har jag använt bruna och rosa distresser tilsammans med rosa cracklepaint. Jag har stämplat med Swirlarna och sedan dekorerat med en Primablomma samt blommor från Retrostanserna Medium och Small. Avslutningsvis toppat med lite bling!

På den sista tagen använde jag den nya Almenacks-stämpeln. En snabb favorit!!

Och här är dom allihopa!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Anna

Så snyggt det blir när du trollar med distresserna.

Gillar kalaskortet i inlägget innan.

Ha det gott!

Kram Anna

2009-07-02 @ 11:20:30
URL: http://annaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0