. : min pysselplats : .

I en tävling på StampARTic ska man visa sitt pysselrum/pysselplats för att få en chans att vinna stämplar från Motivet. Så jag tänkte ta chansen genom att visa mitt lilla utrymme...

Jag äger inget eget pysselrum utan jag håller till i en del av vardagsrummet. Bordet består av två stycken skivor på 1,5 m x 75 cm, med höj och sänkbara ben. Vi har dom i högsta läget, dels för att det är bekvämt då jag gärna står och pysslar emellanåt, samt att det är praktiskt att 1½ åringen inte når upp till bordskanten ;0)
På den hitre platsen finns datorn, samt att den utgör en extra pysselplats om vi blir två som pysslar. Och på den bortre håller jag till!

Som förvaring använder jag Ikeas Expedit hylla, med tillhörande låd- och skåpinsatser. Den slukar verkligen hur mycket som helst! *gillar*

Försöker utnyttja väggarna till så mycket förvaring jag kan. Vi har inte så mycket väggar att tillgå så det gäller att använda dom som finns så mycket det går.

Och här är min del av skrivbordet! :0) För en gångs skull ganska välstädat!

Det finns fortfarande mycket kvar att göra men det får växa fram allteftersom. Så - nu har jag bjudit på en liten tjuvtitt hemma hos mig :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Lisa - InkyWings

Ohhh vad skoj att få titta in hos dig. Måste nog ta mig i kragen och göra ett "lajv"-besök nån gång oxå va? :-)



2009-06-17 @ 21:52:01
URL: http://lisainkywings.blogg.se/
Postat av: Willea

Åh, vilken fin pysselplats! Så roligt att se :)

2009-06-19 @ 00:13:59
URL: http://willeasscrap.blogspot.com
Postat av: Ingrid - Inola

Så fint och välorgansierat du har det i din pysselvrå. Alltid roligt att se hur andra har löst det där med förvaring och praktisk arbetsplats. Höj- och sänkbart bord är väl det allra bästa så man kan variera arbetsställningen. Tusen tack för titten! Kram Ingrid

2009-06-21 @ 13:33:53
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0