. : papperskraft : .

Här kommer ett litet grattiskort med en av mina Gorjuss Girls stämplar! (en av mina favoriter just nu)

Papper från spillbitshögen, stämplar från Easer och Gorjuss Girls, dekorationer från Inkywings och Papirloftet.

Motivet är färglagt med Promarkers.

En närbild på blommorna och bladen.

En närbild på vad min nya och mycket omtyckta stans kan göra, notblad! Finns hos Inkywings :0)

I helgen blir det Papperskraft-mässa för hela slanten!!! Ska bli så kul! Vi är i ny lokal i år och jag tror och hoppas att det ska bli jättebra. Mer plats både åt utställare och besökare. Vi ses väl!!?

Återkommer efter helgen ;0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Ameli

Hej! Jag undrar bara vart du har köpt stämpeln från Gorjuss?? Finns det någon i sverige, eller har du beställt från UK?



Kram

2009-07-14 @ 17:45:40
URL: http://karlsdal.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0