. : present : .

Mmm jag hade massor av idéer för Storebrors presentinslagning till teckningarna (se inlägget nedan), men ambitionerna och idéerna började kännas lite för stora med tanke på tiden på dygnet, så tillslut blev det en ganska enkel lösning. Det blev iaf trevligare än att bara ge en hög med papper ;0)

Mallen till kortet är utskuren med sillen. Sedan är det thickers, mullberry blomma, miniros, dymo, prickigt organzaband och paketsnöre.

Idag är det jobb till sena kvällen som gäller. Tänkte faktiskt ta och stämpla upp en hög med motiv och ta med mig tillsammans med PM pennorna. De sista timmarna brukar kunna bli lite långsamma, så då kanske jag får chansen att färglägga lite ;0) Jag ska ju på pysselträff hos Lisa imorgon!!! (ska bli sååå skönt) Tänkte då liksom att det vore najs att ha lite färdiga motiv klara, även om det sällan blir att jag använder dom iaf... ;0)

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll! Jag hoppas jag återkommer efter träffen med massor av nya alster...

. : kram : .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0