. : bröllopskort : .

Å så var man hemma igen efter en helgs fantastiskt pyssel!! Måste ge en stor eloge till Anne o Tussan som ordnade en på alla vis helt otrolig helg :0) Jag är ju inte känd för att vara en jättesnabb pysslare men lite fick jag klart iaf. Detta bröllopskort gjorde jag till en tävling som utgick från en skiss gjord av Tussan.

Papper från Maja Design samt från spillpappershögen. Stämplar från Greeting farm, Stempelglede och Inkywings.

En närbild på bröllopsklockorna, där jag stämplat rosetten en gång till och satt fast den med 3d-puttar för att få en lite djupare känsla.

Inuti kortet syns det blivande bröllopsparet ;0) och deras namn är skrivna med stickers från Basic Grey (Tack Lisa).

En närbild på det söta paret, färglagd med Promarkers.

Baksidan med min personliga stämpel samt textstämpel från Easer.

Just nu är alla pysselsakerna fortfarande nerpackade i väskor, men jag hoppas få upp dom igen under kvällen, har sådan pysselinspiration nu efter helgens pysselmingel :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Vilket helt fantastiskt kort, så många fina detaljer. Får man fråga varifrån "snirkelstämpeln" som du har använt till hörnen på pappret med själva brudparet kommer ifrån?

2009-05-18 @ 22:33:26
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: eyovine

Ljuvligt kort =)

2009-05-20 @ 12:51:59
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0