. : inspiration : .

I helgen kände jag att jag behövde lite hjälp med inspirationen för att komma igång med mitt pysslande, så jag tog mig ett varv i huset för att se om någonting härhemma kunde ge mig en knuff i rätt riktning. Och tänk så mycket saker som finns runt omkring oss som vi kan använda som inspiration! Jag valde ut en känsla för färgkombinationer som jag fick när jag gick in i Lillebrors rum. Dom gav mig så mycket energi och skaparglädje så jag ivrigt ville sätta igång genast ;0)

Det här är rummet jag fick min inspiration ifrån.
När jag sedan kom att tänka på de fantastiskt tuffa och härliga nya pappren från Prima som jag fått av Lisa - ja - då var det klart! Men det angenäma problemet blev då att dessa papper inbjuds inte att klippa sönder, dom är så fina som dom är...hmmm..och jag som ville göra ett kort. Ja, ja, trots att jag inte är någon scrappare så fick det iaf bli en layout. Det kan vara bra med lite omväxling ibland, och om sanningen ska fram så har jag ganska nyligen framkallat en hel del nya kort på pojkarna. Så så fick det bli! :0)

Pappren är som sagt ifrån Prima, thickers, blingswirl, blommor, blad, brads, öljetter o. bling. Tycker det är så skoj att inte bara använda dom kort där barnen ler så fint. Här är Lillebror jätteupprörd då det är Storebrors tur att åka fyrhjuling :0)

Detaljbild. Journalingen ingår också i Primas serie.

Detaljbild. Mycket 3d-kuddar och lager på lager och så lite bling såklart ;0)

Det var länge sedan jag scrappade, men det var riktigt skoj. Får nog bli några till snart tror jag :0)

Vill också passa på att tacka för alla fina kommentarer!! Dom värmer så! 1000-tack!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Carro

Gillar din blogg. =D

2009-05-11 @ 15:13:51
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0