. : ny hÄngel : .

På Avesta-mässan förra helgen släppte hÄnglar-Marie en del nya stämplar, bla ett set med kockar och recept-tema, såå fina - såklart ;0) Och jag fick ju givetvis lov att köpa dessa! Så nu har jag pysslat ihop lite nya kort under långledigheten:

Papper från Maja Design, stämplar från Stempelgledje, Inkywings och hÄnglar. Den lilla kockan är färglagd med distresser.

Blommorna är utstansande med Retro-stansarna medium och small och stämplade med stämplar från Inkywings och Stempelgledje. På dom stora blommorna har jag även lagt på lite glitter. I mitten på blommorna och kortets kanter har jag "duppat" med den härliga Pearlmakern - skojigare leksak finns nog inte :0)

Baksidan är dekorerad med samma papper, Pearlmakern och min personliga stämpel.

Idag har det nästan känts som högsommar ute, helt otroligt!! Hoppas morgondagen blir lika fin. Imorgon så kommer det nya kort på samma tema - fast utan hÄnglar denna gång...

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Anna Göransson

Jätte fint kort, gillar det du gjort i kanten på etiketten. Kul att ses i Avesta, kommer du till Morkarla? i så fall ses vi där.

//Anna

2009-05-07 @ 11:39:02
URL: http://annaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0