. : tävlingsbidrag o pysselträff : .

Det blir sällan att jag hinner prioritera olika pysseltävlingar men den här gången gjorde jag ett undantag då Pysseltagen har en kort tävling där du ska göra ett monokromatiskt kort. Jag valde färgen brun...hmmm..inte direkt överraskande kanske ;0)

Stämplarna kommer ifrån Greeting Farm (Inkywings) och Stämpelboden. Mönsterpapprena är hämtade ur spillbitshögen.

En närbild på textremsan, som är fastsatt med öljetter och prickigt organzaband.

De härliga små ekorrarna är färglagda med Promarkers. Kanten är dekorerad med lite expressofärgad Adirondackdyna och ljusbrun Pearlmaker. Minirosorna har fått lite glitter på sig...

Tävlingen håller på ända till den 31/5 och man får dessutom lämna in två bidrag, så det blir säkert ett till om jag känner mig själv rätt - vilket jag nog borde göra vid det här laget, hi, hi ;0)

Ikväll ska jag pyssla ihop ett litet födelsedagskort i färgen rooosa, men imorgon gäller det att packa ner alla pysselsakerna i påsar, för tidigt på lördag morgon går bilen till Morkarla och Tussans o Annes pysselträff!!!! Ska bli så himla skoj! Har hört så mycket gott om förra årets träff så jag är så förväntansfylld... och pysselsugen! :0)

Så jag hoppas återkomma efter helgen med massor av pyssel.

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Tiggy

Så fint! Helt i min smak. Lyckas aldrig själv med monokromatiska kort. -_- Lycka till!

2009-05-14 @ 21:02:55
URL: http://www.tiggys.blogspot.com
Postat av: Linda

Oroligt fint kort!!

2009-05-15 @ 09:00:03
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Tesa/Therese

Underbart kort!! Jättesöt stämpel, fick mig att tänka på filmen Alvin & gänget som går på högvarv här hemma just nu:o) Ha det gott. Kram

2009-05-15 @ 22:45:55
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Marie Glader

Jättefint kort, läcker fastsättning av textremsan!

2009-05-16 @ 13:25:23
URL: http://scrappa.gladers.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0