. : two way open card : .

Nästa kortvikning kallas på engelska för Two way open card och utgår från ett papper i storleken 30x30 cm. Klipp och vik sedan enligt mallen:

Jag har valt att göra mitt som ett bröllopskort!

Så här ser det ut från framsidan när kortet är stängt.
Papper från Jenni Bowlin, Blommor från Primas Lyxblandning, pärlswirls, spets, brads och bling.

Här är första fliken utvikt och man kan se hela framsidan. Här har jag dekorerat med thickers och minialphas och använt den nya stämpeln Bröllopstårta.

Viker man sedan upp framsidan kan man se hela insidan, med text och personlig hälsning.

En detaljbild på framsidan.

Baksidan med min personliga hälsning.

. : kram : .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0