. : rosa julkort : .

Nu har det blivit många julkort på slutet i min pysselhörna, det är ju några som ska göras... Men efter ett tag blir jag nästan lite trött på rött, grönt och blått, så nu fick jag "lov" att göra ett rosa julkort! ;0)

Jag har gjort eget mönsterpapper med hjälp av stämplar, embossing och distresser. De härliga tårtpappren ser nästan ut som stora snöbollar! Det lilla pappret är dessutom sprayat med rosa-glittrigt Perfect Pearls.
Papper: Cardstock, tårtpapper
Stämplar: Vinkande Snögubbe, snöflinga, god jul (text)
Färg: Promarkers, Adirondack (svart), Distress (tattered rose), Perfect Pearls
Dekorationer: Minirosor, halvpärlor, band
Övrigt: Martha Stewart stans (snöflinga), Retro blomma stans (Medium), Pine stans

En närbild på dekorationerna och mönsterpappret.

Det kan faktiskt vara riktigt roligt att skapa julkort i någon lite "annorlunda" julfärg! Pröva!

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0