. : dopkort : .

I helgen gjorde jag ett beställningskort till ett litet flickdop. Bestämde mig för att göra ett dopklänningskort.

Cardstock: Rosa
Band: Spets (Inkywings), vinrött sidenband (Prickiform)
Blommor: Minirosor (Inkywings), Vita primablommor
Bling: Halvpärlor från Reprint (Stämpelboden)
Dekorationer: Metallhjärta (Inkywings), löv från QK


En detaljbild på kortet. För övrigt ett väldigt enkelt och roligt kort att göra.

Inuti kortet finns det en personlig hälsning till dopbarnet.
Annars är det inte så mycket plats för pyssel just nu. Inte pga tidsbrist utan för just platsbrist :0) Jag insåg att mitt pysselbord inte syns för alla saker som ska samsas på den lilla ytan... Känns det igen?? ;0) Så nu håller jag på med operation städning och organisering *suck* Men det går fort frammåt, och det blir ju trots allt bättre än innan! Och jag misstänker att pyssellusten är gigantisk bara det är färdigt!!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Åh vad vackert kort!

2009-10-10 @ 10:38:01
Postat av: maylin toledo

hej...

undrar om ja kan få nått nr till dig är intresserad av dina finna dopkort. vill gärna beställa några!



MVH

Maylin Toledo

2011-05-03 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0