. : anya : .

Jag skulle göra ett grattiskort till en vän som gillar rött i alla former och kom på mig själv efteråt att det nog mer blev som ett julkort... ;0) Kände efter det att nu är det nog faktiskt dags att börja damma av julstämplarna tror jag. Ska ju snart på Papperskraft-mässan i Partille; blir nog att köpa på mig lite julpapper.

Härliga Anya-stämpeln från Greeting Farm och textstämpel från Easer. Papper från 7 gypsies, bling från Kaiser och lite minirosor från Inkywings. Motivet är färglagt med Promarkers.

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Carina

Ser att symaskinen åkt fram också.... Ska kanske försöka med den jag med!!! :-)

2009-09-02 @ 16:43:32
URL: http://ormlund.blogg.se/
Postat av: Lise-Lott G

Detta fina kort finns hos mig. Det är helt underbart vackert!!! Tack så jättemycket.



Har kollat runt i din blogg. Vad mycket fint du skapat.



ha det gott!!



kram Lise-Lott(llg7007)

2009-10-08 @ 20:01:27
URL: http://liselottg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0