. : bokmärken : .

Eftersom min äldsta son har ett stort intresse av att "läsa" böcker (än så länge är det ju mest mamma o pappa som läser) så har jag länge saknat någon form av bokmärken... Och äntligen har jag fått den berömda tummen ur och gjort två stycken. Sonen blev huuur glad som helst! ;0) Dessutom så älskar han själv att pyssla, så jag tror tom att det blir så att han, med lite hjälp från mamma, ska få göra ett eget...

Bokmärke 1 med stämpel från WOJ, färglagd med Promarkers, lite grungeboard, band, thickers och dymo.

Bokmärke 2 med stämpel från Stämpelboden, färglagd med Promarkers, grungeboard, band, stickers och dymo.

På båda bokmärkena har jag vikt över en flik på baksidan så att märket går att "sätta fast" på boksidan. 

Avslutningsvis en bild på dom båda två!

På fredag blir det avresa till Papperskraft-mässan i Partille/Göteborg. Det ska bli jätteskoj! Det brukar bli intensivt och mycket jobb men samtidigt hysteriskt roligt och mycket fnitter. :0) Och säkert en hel del shopping förstårs...ehrmmm...

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Johanna (hannahoj)

Vilka snygga bokmärken du har gjort, så läckra! Förstår att din pojk blev glad. Riktigt finurligt med fliken på baksidan. Det måste jag bara komma ihåg. :)



/Johanna

2009-09-22 @ 16:28:01
URL: http://hannnahoj.blogspot.com
Postat av: Linda

Åååh, gillade tipset om baksidan!!!! Det ska jag lifta!!



Supersnygga bokmärken!!

2009-09-22 @ 16:57:33
URL: http://scraplinda.blogspot.com
Postat av: BellaMio

Så himla smart med fliken på baksidan! Detta ska jag nog minsann prova att göra ett par stycken av ikväll...



Dessutom är de ju superfina och välarbetade :)



Tack för tipset!

2009-09-23 @ 17:02:32
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: sari hänninen

men så fina bokmärkestags! helt fantastiska! jag kommer nog att lifta!

2009-09-25 @ 11:53:53
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0